7óra7

Tíz előadás a Nyíregyházi Szabadtéri Nyár 2013 programján

Tíz előadás a Nyíregyházi Szabadtéri Nyár 2013 programján

2013. 07. 07. | 7óra7

Csicseri történet Az első előadást, a Fekete Péter című zenés vígjátékot június 7-én és 8-án láthatják a nyírségi megyeszékhely lakói, majd június 22-én A kismalac és a farkasok című bábjátékra várják a gyerekeket - közölte Kovács Zoltán, a szervező Móricz Zsigmond Színház sajtóreferense kedden az MTI-vel.

Június 29-én Kálmán Imre Cigányprímás című operettje, július 6-án a Csalóka Péter című vásári játék, július 13-án pedig Mészáros Árpád Zsolt koncertje szerepel a programban a Benczúr téri szabadtéri színpadon. Egy hét múlva az Angyalbárányok bábos-zenés népmesét láthatják a kicsik, július 27-én pedig Az aranyhajú királylány című bábjátékot tűzik műsorra.

A Maga lesz a férjem! című zenés vígjátékot augusztus 3-án, a Csicseri történet (kritikánk itt) berbencés bábjátékot augusztus 10-én mutatják be. A szabadtéri programsorozat utolsó előadása augusztus 17-én A székely menyecske meg az ördög (kritikánk itt) című népmese lesz.

Péntek esténként a Nosztalgia Kertmozi várja a magyar filmek rajongóit, akik az este kilenc órakor kezdődő vetítéseken az elmúlt húsz év legnépszerűbb hazai filmes alkotásait tekinthetik meg. Jegyek a Móricz Zsigmond Színház jegyirodájában, valamint előadás előtt egy órával a helyszínen válthatók - tette hozzá a sajtóreferens.

A bejegyzés trackback címe:

https://7ora7.hu/api/trackback/id/tr727998331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása