7óra7

Hármas életrajz és a majomtőr

Hármas életrajz és a majomtőr

2013. 07. 06. | 7óra7

"45 éves vagyok, színész. Úgy mondják, ez az a kor, amikor egy komédiás pályája csúcsára ér, tudásban, tapasztalatban egyaránt. Ekkor ébred fel, az összegzés, leltár készítésének igénye. A »majomtőr« kifejezéssel Robert M. Pirsig A zen, és a motorkerékpár ápolás művészete című könyvében találkoztam, és rádöbbentem, ennek az »eszköznek« a működése pontosan leképezi mindazt, ami életem során előrevitt és gátolt" – írja Kövesdi László, a produkció előadója.

...hogy mi az a MAJOMTŐR... - Kövesdi László

"Hosszú, egyéves munka előzte meg portréjátékom színpadra vitelét. Nagy segítségemre volt Kassák Lajos és Csontváry Kosztka Tivadar, akikkel ugyan nem találkozhattam, de szellemi jó barátaimnak, példaképeimnek tartok. Így hát portréjátékom valójában hármas életrajzi mű, remélem, tisztelettel veszik, ha odafönt »fény-kocsijaikon« száguldozva megállnak egy pillanatra. Az előadás mindazoknak szól, akiknek valaha játszottam, akik tapsoltak, és akik nem, mert ellenállhatatlan vágyat érzek arra, hogy megmutassam mindazt, amit megtanultam, és amivel még adós maradtam."

Az előadás zenéjét Wittek Béla szerezte, a dramaturg Fabók Endre, a fénytervet és a szcenikát Vida Zoltán készítette, a rendező Cseh Judit.

A bejegyzés trackback címe:

https://7ora7.hu/api/trackback/id/tr498001151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása